BEHANDLER medlemskab for 1 virksomhed

Contact information

We'll send your receipt and other important info to this email.

Billing address

Order summary

shutterstock_1680309265

BEHANDLER medlemskab for 1 virksomhed

Som medlem støtter du foreningens arbejde både økonomisk og gennem din opbakning og er med til at gøre foreningens stemme stærkere. Vi arbejder for at udvikle og formidle en god forståelse i samfundet af det særligt sensitive personlighedstræks mange aspekter. Din støtte har betydning for mange mennesker, store som små – og både nu og for kommende generationer.

3 forudsætninger som behandler

1. Du har et fagligt og grundigt kendskab til det særligt sensitive personlighedstræk
  2. Det fremgår tydeligt af din hjemmeside, at du i din praksis også er fokuseret omkring det særligt sensitive personlighedstræk
  3. Du linker til HSP foreningens hjemmeside, og gerne med HSP-logo (klik på link for at hente logo).

Markedsføring

Som behandler præsenteres du på foreningens behandler-side med geografisk visning – og du kan derigennem tiltrække flere klienter.

Øvrige medlems fordele

Rådgivning: Du tilbydes rådgivning på 30 minutter for 150 kr. Maks 2 sessioner pr. medlem.

Behandlerrabat: Du har også mulighed for rabat hos en af de andre behandlere, hvis du skulle få brug for det.

Events: Foreningen tilbyder prisbillige events – kun til medlemmer.

DKK 300
Due today DKK 300
renews annually

Payment information

All transactions are secured using 256-bit encryption.