Terms and conditions

Medlemskaber og events udbydes af:

HSP foreningen
CVR nr. 30312902

Kontakt os på kontakt@hsp-foreningen.dk.

MEDLEMSKABER

Medlemskab i HSP foreningen håndteres som en abonnementsordning. For abonnementer gælder at abonnementsprisen, som oplyst på produktsiden, automatisk bliver trukket for hver abonnementsperiode. Medlemskaber bliver leveret digitalt via e-mail, i form af en bekræftelse på din abonnementstilmelding efter indgåelse af abonnementet.

EVENTS

Events er køb for enkeltstående events eller forløb over flere gange. Tilmelding til events bliver leveret digitalt via e-mail, i form af en bekræftelse på din tilmelding. Kvittering for betaling tilsendes per email.

PRISER OG BETALING

Alle priser er i danske kroner inkl. moms.

Medlemskaber og events kan købes med både VISA/dankort, Mastercard og American Express.

OPSIGELSE

Du kan når som helst opsige dit abonnement ved at skrive til kontakt@hsp-foreningen.dk, eller ved at logge ind på din konto og selv stoppe abonnementet. Opsigelsen er øjeblikkelig, og efter opsigelsen vil der ikke blive faktureret eller trukket yderligere. Allerede udsendte fakturaer skal dog stadig betales.

Ønsker du at ændre det kort som abonnementet trækkes på, gøres dette ved at klikke på det link, der står i hver faktura.

LEVERING

Levering sker som oftest i løbet af få minutter, men i helt særlige tilfælde kan der gå op til 5 hverdage.

RETURRET

Der er 14 dages returret. Hvis du fortryder dit køb inden 14 dage, så kontakt os på kontakt@hsp-foreningen.dk og du vil få alle pengene tilbage.

RETTIGHEDER

Alle rettigheder til medlemskaber, kurser, events samt øvrige digitale produkter tilhører HSP foreningen. Ved køb opnås udelukkende licens til at benytte det købte produkt som angivet under det pågældende produkt.